دنتبوک | dentbook.ir 09209091707
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. ایمپلنت یک دندان: روش ها

ایمپلنت یک دندان: روش ها

  • تیر 20, 1396
  • 0 لایک
  • 29 بازدید
  • 0 دیدگاه

ایمپلنت یک دندان و روشهای آن

اگر فقط یک دندان خود را از دست داده اید.یک ایمپلنت و یک تاج دندان جایگزین شما خواهد شد ایمپلنت دندانی جایگزین دندان طبیعی و ریشه آن می شود.

مزایای یک ایمپلنت دندان تکی بر بریج دندان چیست؟

ایمپلنت دندانی چندین مزیت بر دیگر روش های جایگزینی دندان دارد.ایمپلنت دندانی دقیقا شبیه دندان طبیعی عمل میکند بدون اینکه به دندان های دیگر آسیبی برساند.

به علت اینکه ایمپلنت دندانی جایگزین ریشه دندان شما میشود، استخوان را بهتر حفظ میکند. با بریج دندان برخی از استخوان هایی که قبلا دندان را محاصره کرده اند شروع به خراب شدن میکنند. ایمپلنت های دندانی به استخوان شما متصل میشوند و باعث حفظ سلامتی استخوان میشوند.

در بلند مدت، ایمپلنت دندان بسیار زیباتر و بهتر از بریج عمل میکند.بریج همچنین ممکن است به لثه ها آسیب برسانند (ممکن است).همچنین استخوان قرار گرفته در زیر پل میتواند باعث یک لبخند ناخوشایند شود و سیمانی که بریج دندان را نگه میدارد میتواند مکانی برای باکتری ها باشد.

ایمپلنت دندان چگونه قرار میگیرد؟

در ابتدا ایمپلنت شبیه به یک پیچ و مهره در فک شما قرار میگیرد. 2 تا 6 ماه آینده ایمپلنت و استخوان آماده اتصال به یکدیگر برای تشکیل لنگر دندان مصنوعی میشوند.

در گام دوم لثه های شما پس از التیام کامل آماده قرار گرفتن ایمپلنت میشوند.

برخی از ایمپلنت ها یک مرحله ای هستند یعنی ایمپلنت همراه با قطعه های مخصوص اتصال است که دندانپزشک شما به شما پیشنهاد میکند که از کدام روش استفاده کنید.

در نهایت دندان شما بوسیله تاج دندان با یک پست فلزی کوچک به دندان شما متصل میشود و در نهایت شما اعتماد به نفس خود را به دست خواهید آورد.شاید فراموش کنید که دندانی را از دست داده اید.

 

ایمپلنت دندان تکی
ایمپلنت_دندان_تکی
ایمپلنت یک دندان
ایمپلنت یک دندان و روش ها

 

 

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید